مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-07اقتصادي

فارس من | از سرنوشت جاده طریق الرضا چه خبر؟


طرح مطالعاتی دو بانده شدن جاده طریق الرضا انجام شده و در انتظار ابلاغ بودجه است، این جاده در حال حاضر شرایط مطلوبی ندارد و اداره و راه شهرسازی و راهداری نیز از این مسئله مطلع هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مردم شهرستان جرقویه در فارس من https://www.

farsnews.

ir/my/c/220362 درخواست تعریض، ترمیم و خط کشی جاده طریق الرضا را امضا کردند تا میزان تلفات جانی و مالی کاهش یابد، و با انتقال بار تردد محور شهرضا، اصفهان، کوهپایه به این مسیر  بار ترافیکی جنوب و شرق کلانشهر اصفهان کاهش محسوس یابد و میزان آلودگی هوای اصفهان کمتر شود.

  پایان پیمان اجرایی به علت عدم  تامین اعتبار   25 بهمن سال گذشته بود که بهزاد شاهسوندی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، تعریض، ترمیم و خط کشی حدود 20 کیلومتر از جاده طریق الرضا(ع) حد فاصل نصرآباد جرقویه تا جاده اصفهان را از پروژه های اولویت دار راهسازی استان اصفهان دانست و گفت: پس از گذشت عمر مفید به ترمیم هایی احتیاج دارند که مبحث ترمیم جاده ها در حوزه اختیارات راه وشهرسازی نیست، چرا که مبحث نگهداری راه در حیطه اختیارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس از اصفهان  اظهار کرد: اداره کل در سنوات گذشته با اعتبار بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد ریال نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | از سرنوشت جاده طریق الرضا چه خبر؟

فارس من | از سرنوشت جاده طریق الرضا چه خبر؟